Клуб Спільних покупок BEST SCHOPPING
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

Ви не підключені Увійдіть або зареєструйтесь

Чи потрібно робити розвал сходження після заміни шарової?

2 користувачів

Перейти донизу  Повідомлення [Сторінка 1 з 1]

UpMaroon

UpMaroon

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи потрібно робити розвал-сходження після заміни шарових опор? У мене Шкода Фабія 2012 року, нещодавно помінялися верхні опори. В автосервісі сказали, що регулювання кутів розвалу/сходження не потрібне, адже просто замінили старі опори на нові. Однак чув, що після таких робіт все одно рекомендується перевірити геометрію для безпеки. Хотілося б розібратися, чи справді це необхідно і як краще вчинити у цій ситуації?


_________________
"Если тебе не нравятся законы, отправляйся туда, где они тебя не достанут. После чего создай собственные законы." - Ричард Морган "Видоизмененный углерод"
http://rez.net.ua/

Gengar

Gengar

Доброго дня! Так, після заміни шарових опор розвал-сходження потрібно обов'язково перевіряти та регулювати за необхідності. Я також нещодавно стикнувся з цією проблемою на своїй Шкоді Фабії 2011 року. Замінював опори в компанії "Шарова Опора" в Одесі. Після заміни фахівці провели комп'ютерну діагностику геометрії кутів керованих коліс і виявили, що параметри вийшли з норми. Відрегулювали розвал-сходження на спеціальному стенді - після цього керування стало набагато точнішим і комфортнішим. Так що, незважаючи на рекомендації сервісу, де міняли опори, все одно раджу перевірити і підкоригувати геометрію ходової. Це зовсім недорого, але істотно вплине на безпеку, ресурс гуми і загальну керованість авто. Дізнатись більше чи потрібно робити розвал сходження після заміни шарової можна із цієї статті.


_________________
Хотят ли русские войны?
Спросите вы у Сатаны,
И вам ответит Сатана:
Везде, где русские - война!

Повернутися до початку  Повідомлення [Сторінка 1 з 1]

Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі